Ілон Маск пообіцяв виконувати ті ж завдання, що й травмовані працівники Tesla

У відповідь на нещодавню заяву Каліфорнійської некомерційної організації Worksafe, що рівень травматизму на заводі Tesla у Фрімонті, штат Каліфорнія, на 30% вище, ніж загалом в індустрії. Гендиректор заводу Ілон Маск звернувся до працівників, аби вони особисто повідомляли його про отримані травми, аби виправити причину. Він також сказав, що планує виконувати ті ж завдання, що й працівнки Tesla, які отримали травми на заводі.

Про це повідомляє Фред Ламберт для electrek

Він розіслав співробітникам листа, де розповів про своє ставлення до безпеки:

“Не існує слів, якими можна було би описати, наскільки я дбаю про ваші безпеку та добробут. Коли хтось отримує травму, будуючи машини та намагаючись працювати якнайзавзятіше, аби принести успіх Теслі, це розбиває моє серце.
Я попросив, аби про кожну травму без винятку повідомляли безпосередньо мені. Щотижня я зустрічаюся із тими, хто відповідає за безпеку, і бажаю зустрічатися із кожною травмованою людиною, щоб зрозуміти, що саме ми мусимо зробити для виправлення ситуації. І тоді я піду на виробництво і виконаю те саме завдання, яке виконують вони.
Цю практику менеджери Tesla повинні взяти собі за звичку. У Tesla ми керуємо з передової, а не з якоїсь безпечної та зручної вежі зі слонової кості. Менеджери завжди повинні ставити безпеку своєї команди вище за власну”.

“В часи справжньої кризи я часто переїжджав працювати в найскладнішу область на заводі і спав на фабричному поверсі” – Ілон Маск

На управлінському рівні лист відображає те, що Маск приділяє особливу увагу тому, що менеджери повинні більш безпосередньо брати участь в роботі своєї команди. Це те, що він намагався прищепити в Grohmann Engineering після її придбання компанією Тесла, наприклад, в той час він писав електронною поштою:

“Кожен повинен мати рівний доступ до парковки, їсти з тих ж столів, і не повинно бути ніяких офісів управління. Я переконаний, що керівники повинні працювати на передньому краї, в тому ж робочому середовищі, що і вся команда. Незважаючи на те, що я керую компанією самостійно, у мене все ще немає власного офісу і в часи справжньої кризи я часто переїжджав працювати в найскладнішу область на заводі і спав на фабричному поверсі. Керівники повинні завжди піклуватися про свою команду, в першу чергу – керівник повинен служити своїй команді, а не навпаки”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *