Часи змінюються: Microsoft крутіша Apple. Подивися сам

Давай міркувати, тема серйозна.

Ще зовсім недавно така думка виглядала б відвертим глузуванням. Де Apple, вінець індустріального дизайну і якості, і де Microsoft c горланять Стівом Балмером та глючним Windows?

Але часи змінилися .

Дизайнерські рішення Джонні Айва вже не викликають колишнього захоплення, багато пристроїв просто залишаються не при справах, а Microsoft набирає небезпечний для конкурентів темпів.

Компанія налягає по всіх фронтах, скинувши в якості баласту мобільний підрозділ. У неї є розробники, якісна лінійка комп’ютерів і багато можливостей.

А ще реальна можливість нарешті переграти Apple.

Microsoft експериментує з інтерфейсом

Можна впевнено заперечити, що зараз macOS і iOS виглядають набагато більш продумано Windows, в осінньому Creators Update в черговий раз отримала нову мову дизайну.

Однак є й інший погляд на ситуацію: Microsoft вже зараз готується до того, що навколо нас буде єдиний інтерфейс і одна операційна система, яка має користувача всюди – від його шолом віртуальної реальності, до планшета.

Підступитися до такої амбітної мети непросто, але MS хоча б намагається. Apple впевнено заявляє, що не бачить перспектив для мутації iOS і macOS в єдину систему, навіть якщо мова про iPad Pro. І може виявитися, що кращий варіант, доступний зараз, потім зіграє з упертими купертіновцями злий жарт.

Apple вже в ролі наздоганяючого

І мова зараз не про суб’єктивні оцінки, чий ноутбук або планшет кращий. Просто існують області, в які Apple взагалі не суне носа. Наприклад, віртуальна реальність – навіть найпродуктивніші Mac не оптимізовані для роботи з цією технологією.

Що вже говорити про мобільні пристрої.

Тим часом Microsoft уперто набиває шишки в цьому напрямку. Компанія зробила амбітну ставку на так звану концепцію «Mixed Reality», в якій комп’ютерні проекції зливаються з реальними видами.

Вже випущені спеціальні набори для розробників, оновлені контролери для управління. І поки єдиною відповіддю Apple погрожують стати якісь із сотень перспективних патентів, так і не доведених до реалізації.

Ситуація може змінитися на WWDC, але навіть в разі, якщо Apple зверне увагу на VR, перший час їй буде непросто.

Apple забула про професійних користувачів

Пам’ятайте MacBook, щедро набиті портами? А баштовий Mac Pro з простою системою апгрейда? Тепер це історія, сумно забута Apple – топову лінійку лептопів вона вирішила зробити тоншою, але не зручнішою, а кращий комп’ютер просто закинула на чотири роки .

Зате примудрялася випускати купу рекламних роликів про перевагу iPad Pro над звичайним ПК.

Професіоналам таке ставлення не подобається – ці люди прагматичні і не задовольняються обіцянками про те, що універсальні порти або сенсорна смужка на клавіатурі скоро зроблять революцію. Їм потрібні вражаючі результати – і Microsoft раптово виявилася топовим гравцем на цьому полі.

У неї в арсеналі є цікавий моноблок з похилим сенсорним екраном і потужна лінійка ноутбуків-трансформерів: з портами, повноцінними процесорами і можливістю відстебнути клавіатуру.

Компанія поєднала всі потрібні компоненти, а не розвела дизайн і функціональність по різних кутах. Профі точно знайдуть, у що вкласти гроші.

Apple одноосібна закрита компанія

Останній раз, коли Apple згадувала про світ за межами своєї екосистеми, на світ з’явилася Apple Music для Android. Потім комунікація в офісі Купертіно з реальністю обірвалася – все нові можливості та сервіси презентували інклюзивної, для своїх.

У Microsoft набагато більш прагматичний погляд на речі: вона знає про своє домінуюче положення на комп’ютерному ринку і провалі в Мобайлі, тому оптимізує нові фічі для крос-платформного використання.

Зокрема, вчить голосового асистента Cortana виступати в ролі універсального кліпборда і підказувати користувачу незавершені справи – неважливо, iPhone у нього або Android. Робота забезпечена всюди.

Microsoft воює за молодь – а значить, і за майбутнє

Давайте визнаємо, у Microsoft в кишені найбільша геймерская платформа в світі – ігри рідко обходять Windows стороною: вона використовує їх навіть для навчання.

Завдяки покупці Minecraft, компанія запустила ряд освітніх проектів, які допомагають дітям осягати ази програмування, не залишаючи улюблену «пісочницю».

І на цьому її плани щодо навчального ринку не вичерпуються – з релізом полегшеної Windows 10 S американські школи наводять дешеві і спритні ноутбуки, вигризають популярність у модних хромбуків.

Такий далекоглядний підхід потім виправдається – заощадивши зараз, компанія отримає лояльних покупців потім. Що за відповідь має Apple? Найімовірніше, тільки дорогі планшети. До яких ще й клавіатуру зі стилусом доведеться докуповувати.

Конкуренція – це завжди добре

Втім, всі ці пункти не значать, що Microsoft в один момент стала зразковим виробником. Її, як і раніше є за що лаяти, але робити це з колишньою полюванням не виходить: після приходу Сатьі Сатья Наделла колись огрядна і нудна компанія змінила імідж до невпізнання.

Тепер колишні невдахи вирвалися в статус самих сміливих експериментаторів : роблять пристрої, екзотичні технології, без кінця все оновлюють. І, в кінцевому підсумку, займаються благою справою – підвищують конкуренцію на ринку. А це може добре позначитися і на Apple.

Якщо, звичайно, в Купертіно ще не зовсім розслабилися від тривалої відсутності гідних суперників.

джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *