Всі проти Apple: топ-5 брендів, які можуть “вбити” iPhone

З року в рік великі виробники смартфонів мріють випустити геніальний гаджет і затьмарити бренд-флагман Apple, проте “наполеонівські” плани стабільно провалюються. Хто і коли, а головне – чим дійсно зможе “посунути” iPhone.

Про це виданню “Лайф.ру” розповів експерт Павло Городницький, пише TechNews.

За словами Городницького, “вбити iPhone” – завдання не з легких, так як ще передбачає розібратися, що саме для цього необхідно. І вже явно цей план полягає не в кількості проданих примірників смартфона.

Перш за все “вбивство” буде полягати в тому, що загальновизнаним “смартфоном номер один” повинен виявитися девайс іншого бренду, адже зараз і правда тільки Apple змушує людей вставати в черзі за три дні до надходження апарату в продаж. Камінь спотикання розробників – воістину унікальний гаджет, який отримає всі шанси стати культовим.

Samsung. Імовірність успіху – 40%

У 2000-х корейці грамотно оцінили перспективи технології Android, проте, на думку експерта, бездарно розпорядилися цим знанням. Чомусь вони вважали себе таким же потужним брендом, як Apple, в результаті чого з заводів Samsung вийшло кілька успішних смартфонів, які коштували на рівні iPhone, але трагічно поступалися йому і в швидкодії, і в зручності, і в дизайні.

А “прокинулися” виробники тільки після провалу Galaxy S5 в 2014 році. Крах смартфона змусив бренд переглянути всю свою політику. Після цього світ побачив Galaxy S6, який можна назвати гідною роботою над помилками.

Городницький зазначає, що аудиторія майже не критикує Apple, а Samsung хвалить вкрай обережно. З цього і висновок: єдине, що заважає корейцям вже зараз скинути суперників, – репутація.

Як тільки світ забуде про копіювання iPhone (а воно було – в Samsung цього не приховують), вибухи Galaxy Note 7 і інші іміджеві провали, топовий смартфон з Кореї отримає значно більше шансів затьмарити Apple.

Huawei. Імовірність успіху – 20%

Глава бренду не приховує, що живе мрією обігнати Apple по продажах і вийти на друге місце в світі після Samsung. Крім цієї мети компанія сконцентрувалася на випуску хітового гаджета. Чому у Huawei є всі шанси?

1. Компанія дуже оперативно реагують на чутки про новинки Apple. Класичний приклад – історія з Force Touch: у 2015 році ця функція (розпізнавання сили натискання на екран) з’явилася в Huawei Mate S раніше, ніж в iPhone 6s. Формально китайці були першими.

2. Huawei побудувала дуже грамотну політику ціноутворення, адже існує основний бренд – під ним виходять усі найважливіші смартфони, які коштують значно дешевше, ніж флагмани Apple і Samsung. А паралельно розвивається суббренд Honor – його гаджети конкурують за ціною навіть з пристроями Xiaomi, хоча здавалося б, куди вже дешевше.

3. Huawei поважає патенти і вкладається в маркетинг. Китайці не побоялися вийти на ринок США, а на роль головної зірки вибрали Ліонеля Мессі. Тепер один з кращих футболістів світу позує зі смартфонами Huawei не тільки у себе в соцмережах, але і в зйомках для глянцевих журналів.

BBK. Імовірність успіху – 15%

Абревіатура BBK навряд чи що-небудь скаже про себе, і це не випадково. Однак під крилом цієї компанії зібрані три інші, більш відомі марки. Мова про китайців OPPO, Vivo і OnePlus – лідери місцевого ринку.

Найперспективнішим брендом експерти називають OPPO. Ця корпорація розкидала по Китаю гігантську роздрібну мережу, а заодно уклала договір з Леонардо Ді Капріо – він уже кілька років активно знімається в рекламі смартфонів.

Крім вкладень в маркетинг OPPO готує найзагадковіший і очікуваний гаджет в світі. Про флагманський Find 9 говорять уже два роки, але він до цих пір не вийшов. У списку характеристик значаться подвійна камера і швидке зарядження девайса: за однією з версій, він зможе заряджатися з 0 до 100% за 15 хвилин. Підтвердження у цій інформації немає. Хоча б приблизної дати виходу – теж.

Інші бренди

Тоже в своїй статті Павло Городницький перерахував і інші бренди з більш низькою ймовірністю успіху в гонці за першість. П’ятірку лідерів закриває Google з 10% на успіх, а також Xiaomi – 9%.

Не скидає з рахунків експерт і наступні бренди:

Nokia – 3%

Lenovo – 2%

Sony – 1%

Джерело: obozrevatel.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *