Google загрожує $9 млрд штрафу за спотворення результатів пошуку

Європейські регулятори готуються поставити крапку в семирічному розслідування щодо Google та його підрозділи Alphabet. Звинуваченому в антиконкурентної видачі інформації по пошуковим запитам Google загрожує штраф до $9 млрд.

Антимонопольники закінчили пошук

Європейські антимонопольні регулятори мають намір оштрафувати пошуковик Google за порушення в сфері конкуренції. Про це пише Reuters з посиланням на власні джерела в Google. Сума штрафу, за умовами антимонопольного законодавства ЄС, може скласти до 10% від світового обороту компанії-порушника – в даному випадку близько $9 млрд.

Рішення про великий штраф буде винесено за підсумками семирічного розслідування: на пошуковик надійшли десятки скарг від американських і європейських конкурентів. Автори скарг стверджували, що Google свідомо спотворював результати інтернет-пошуку, орієнтуючи користувачів на власну торгову площадку – маркетплейс Google Shopping – тим самим «завдавши шкоди, як учасникам ринку, так і споживачам».

Google зіслався на еволюцію

В Google і його материнській компанії Alphabet інформацію про перспективу багатомільярдного штрафу не коментують. Раніше ці американські компанії відкидали претензії антимонопольників, заявляючи, що регулятори не врахували в своєму розслідуванні йде конкурентну боротьбу між онлайн-ритейлерами Amazon і eBay, які «є найбільшими гравцями в інтернет-просторі».

Крім того, в Google заявляли, що «еволюція сторінок результатів пошуку спрямована на поліпшення їх якості і користувацького досвіду, а не зловживання позицією компанії на пошуковому ринку». «Показуючи результати пошуку для людей, які цікавляться шопінгом, ми розуміли, що нам потрібно виходити за межі старомодних« 10 синіх посилань »(варіант пошукової видачі, від якого Google почав відходити в 2015 р), щоб встигнути за конкурентами і надати кращі послуги користувачам . Ми розробили нові способи організації та ранжирування продукту, надаючи його користувачам у зручному форматі в пошуку і оголошеннях. У 2012 р в рамках цих зусиль, на додаток до наших традиційних оголошеннях, ми представили Google Shopping як нового рекламного формату – ми не думаємо, що цей формат є антиконкурентних », – зазначалося в запису в блозі Google в 2015 р

За даними Reuters, крім штрафу, Європейська комісія також має намір заборонити Google використовувати цю практику в подальшому. Однак поки незрозуміло, які заходи будуть прийняті, щоб зобов’язати пошуковик забезпечити гарантовано рівні кількість звернень від користувачів інтернету до сайтів онлайн-торговців.

Джерело: cnews.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *