З’явився список найдорожчих брендів світу

Лідируючі позиції традиційно займають інтернет-гіганти.

Компанії Google, Apple , Microsoft, Amazon і Facebook увійшли в п’ятірку найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить оприлюднений щорічний спільний доповідь британської компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Glob al Top 100.

Про це пише Сегодня .

Трійка лідерів у цьому році залишилася незмінною, Amazon вдалося поліпшити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції. Виручка цих компаній складає 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.

Сукупна вартість брендів які брали участь в дослідженні зросла на 8%, з 3,4 трлн дол в 2016 році до 3,6 трлн доларів в 2017 році.

“У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції займають інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних і інноваційних платформах”, – заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.

В ході дослідження аналітики опитали понад три мільйони покупців по всьому світу про їхнє ставлення до близько 120 тис. брендів, представлених на 50 ринках світу. Крім того, враховувалися різні фінансові та бізнес-показники компаній.

Заснована в 1971 році компанія WPP працює в сфері реклами і зв’язків з громадськістю. Вона володіє фірмою Kantar Millward Brown, яка займається дослідженням брендів і надає послуги консалтингу в області брендігових стратегій, розробки та оптимізації реклами і вивченням брендового капіталу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *